A sütik segítenek nekünk abban, hogy folyamatosan jobbá tegyük weboldalunkat, így kérjük engedélyezd a használatukat az "Elfogadom" gombra kattintással.

Ez által igyekszünk minél kényelmesebbé tenni a böngészésedet. A gombra kattintva elfogadhatod a használatukat, az adatkezelési tájékoztatónkban elolvashatod, hogy milyen sütiket és mire használunk, illetve a beállítások módosítása alatt személyre szabhatod, hogy milyen sütiket szeretnél engedélyezni.

Menü

Szállítás és Fizetés

Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el Hozzád a megrendelt termékeket!

A rendelés leadásánál kérjük, vedd figyelembe a következő magyarázatokat! Így minden kérdésre előre megkapod a választ.

Amikor azt látod, hogy Raktáron, akkor az utolsó információ szerint a termék vagy raktárunkban vagy a forgalmazónál elérhető.
Amennyiben azt látod, hogy Előrendelhető, akkor a termék beszállítására várnod kell. Ennek ideje attól függ, hogy a forgalmazónál mikor lesz ismét elérhető a termék, de szerencsés esetben akár 1-2 napon, hosszabb időintervallumban 7-14 munkanapon belül a beérkezés megtörténik.

Gyors áttekintő:

- Raktár állapot információk

- Házhoz szállítás Foxpost-al információk

- Házhoz szállítás MPL-el információk

- Gyakran ismételt kérdések a házhoz szállítással kapcsolatban

- FoxPost csomagautomata szállítási információk

- MPL csomagautomata szállítási információk

- Személyes átvétel információk

Raktár állapot

Nem tarthatunk mindent készleten és ez így jól is van. Hidd el, a nagyobb webáruházaknál sincs ez másképp.  wink A készletinformációkat a forgalmazótól kapott információk függvényében tüntetjük fel oldalunkon, de mint mindenben ebben is vannak hibák, kimaradások, elírások és téves adatok. Ez elkerülhetetlen. 

Amikor a termék mellett azt látod, hogy "Raktáron", akkor az azt jelenti, hogy azonnal elérhető a raktárunkban vagy a forgalmazó raktárában. Ebben az esetben a lehető legrövidebb idő alatt átadjuk a futárszolgálatnak a megrendelt terméket, amely várhatóan 2-4 munkanapon belül biztosan megérkezik hozzád. Természetesen a rendelés visszaigazolásnál is tájékoztatunk erről, és amennyiben bármi probléma lenne a szállítással, kollégánk telefonon vagy e-mailen keresztül megpróbál tájékoztatni.

Amikor a termék mellett azt látod, hogy "Előrendelhető", akkor az azt jelenti, hogy a termék beszállítás alatt van és hamarosan elérhető lesz. Amennyiben leadod rendelésed egy ilyen termékre, mi igyekszünk a lehető legpontosabban tájékoztatni a beérkezés várható dátumáról.

A szállítási költségeket igyekszünk a lehető legalacsonyabban tartani. A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legoptimálisabbat:


Házhoz Szállítás FoxPost-al

A szállítási költség minden csomagnál 1190 Ft. A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítünk.

A csomag útja a csomagszám segítségével interneten is nyomon követhető a http://www.foxpost.hu/csomagkovetes/ oldalon. A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól lekérheted: (+36-70-384-9002, hello@mobilzene.hu)

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, melyet eleve használsz! Ugyanez igaz a telefonszámokra is, hiszen a futárszolgálat ezen keresztül veszi fel veled a kapcsolatot a kiszállítás idejében!

A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja. Csomagod átvételekor készpénzzel fizethetsz.
Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk az online bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni. Kártyaelfogadó partnerünk a Barion Payment Zrt. és a következő típusokat tudod használni:

Barion bankkártyás fizetési lehetőség a MobilZene webáruházban


Házhoz Szállítás MPL-el

A szállítási költség minden csomagnál 1490 Ft. A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítünk.

A csomag útja a csomagszám segítségével interneten is nyomon követhető a https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal oldalon. A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól lekérheted: (+36-70-384-9002, hello@mobilzene.hu)

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, melyet eleve használsz! Ugyanez igaz a telefonszámokra is, hiszen a futárszolgálat ezen keresztül veszi fel veled a kapcsolatot a kiszállítás idejében!

A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja. Csomagod átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával fizethetsz.
Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk az online bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni. Kártyaelfogadó partnerünk a Barion Payment Zrt. és a következő típusokat tudod használni:

Barion bankkártyás fizetési lehetőség a MobilZene webáruházban


Gyakran ismételt kérdések a kiszállítással kapcsolatban

Mikor történik a kiszállítás?

  • A futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail vagy SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának várható intervallumáról.

Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. szerda 10:50 perc)

  • Napot a rendelés leadásánál (a megjegyzés rovatban) meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?

  • Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?

  • Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor feltétlenül jelezd! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?

  • Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.

Szállítás FoxPost Csomagpontra

FoxPost Csomagpontos szállítás esetén a szállítási költség minden csomagnál 990 Ft. A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítünk. Fontos azonban tudni, hogy csomagautomatára 20 kg-nál nagyobb és 60x36x62 cm-nél nagyobb csomagot nem lehet szállítani.

Foxpost Csomagautomata?

  • Országszerte több mint 100 átvételi ponton biztosítják a kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes. Itt megnézheted, hogy melyik esik útba.

  • Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítenek. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általad ismert kóddal nyithatod ki az automata megfelelő ajtaját. Az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat.


Szállítás MPL Csomagpontra

MPL Csomagpontos szállítás esetén a szállítási költség minden csomagnál 1190 Ft. A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítünk. Fontos azonban tudni, hogy csomagautomatára 20 kg-nál nagyobb és 60x36x62 cm-nél nagyobb csomagot nem lehet szállítani.

Hogyan működik az MPL CsomagPont?

  • Országszerte 3000 átvételi ponton biztosítjuk a kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes. 51 Csomagautomata, 185 MOL PostaPont, 273 Coop PostaPont és 2600 postai PostaPont áll kiterjedt csomaghálózatunk szolgálatában.

Rendelés MPL Csomagautomatára?

  • Az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Itt megnézheted, hogy melyik esik útba.

  • Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenned, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyezték el, ahol egyébként is megfordulsz.

  • A csomag érkezéséről SMS-ben és e-mailben értesítenek, ezt követően a csomagot 2 munkanapig tárolják az automatában. Csomagod egyszerűen, az SMS-ben/e-mailben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamely közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.

Rendelés MPL MOL-Coop CsomagPontra?

  • A legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatod a csomagod. Itt megnézheted, hogy melyik esik útba.

  • SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a küldemény érkezéséről.

  • Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek, a kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes. A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethetsz.


Személyes átvétel

Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség.
A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a szaküzletünkben, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető, átvehető lesz amikor befáradsz érte.
Személyes átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával is fizethetsz. Készpénzes fizetés esetén kérjük, a fizetendő összeghez legközelebbi összeggel érkezz!

Ne lepődj meg, címünk cégünk székhelye. A termékek megtekintésére, kipróbálására és azonnali vásárlásra nincs lehetőség csak abban az esetben, ha a termék irodánkban elérhető.

Címünk:

2030 Érd, Bokor utca 4.

Latitude: 47.402866 

Longitude: 18.903077

Telefon: +36-70-384-9002

Nyitvatartás: H-P 9:00 - 17:00, P 9:00 - 15:00

Keresés